Sammen om kunsten | Censureret Udstilling | 23-27 november 2024

15. okt. 2024, kl. 23:00

Via Dankort eller internationalt kreditkort

Sådan deltager du

Du skal være medlem af foreningen for at tilmelde dig den censurerede udstilling.
Medlemskab koster 350 kr. Tilmeld dig via hjemmesidens forside på åbne.dk

Tilmelding lukker ved 300 anmeldte værker.

VIGTIGT: Du kan ikke sende værker, og vi returnerer ikke værker med posten.
Alle værker skal indleveres og afhentes personligt.

Antal værker

Du kan deltage med op til 3 værker.

100 kr pr. værk

Fernissage den 23. november kl. 11
Åben udstilling 23.-27. november kl. 11-18.

Efter tilmelding

Når du har tilmeldt dig og betalt for antal værker, modtager du et informationsbrev med anmeldelsesformular og bagsidemærker til dine værker. Det hele kommer i en e-mail til dig.

Censurering

Censureringen foregår for lukkede døre fredag den 22. november 2024. Censorer er Iben From, Kunstcenter Silkeborg Bad og Cecilie M. Dalhoff, Museum Jorn. Cecilie er til stede lørdag den 23. november og vil svare på spørgsmål fra udstillere.

Direktør Iben From er blevet udpeget til at være en del af Kulturens Analyseinstituts rådgivende panel. Instituttet, der er en selvstændig institution under Kulturministeriet, har til opgave at skabe og formidle viden om kulturens betydning i samfundet.
For at få god rådgivning og sparring, har man samlet et panel fra næsten alle grene af kulturlivet – her i bland Iben From, Master i museologi, der også har 26 års erfaring som leder af KunstCentret Silkeborg Bad – og derfor sidder inde med en stor viden på området.

Indlevering af værker til væg

Værker indleveres personligt torsdag den 21. november mellem kl 11-16 i Medborgerhuset, Bindslevs Plads, Silkeborg.
Væghængte værker skal være monteret med øskner og snore – lige til at hænge op. Hvis dette ikke er gjort, kommer værket ikke med.

Indlevering af værker til podie

Værker skal indleveres personligt torsdag den 21. november mellem kl 11-16 i Medborgerhuset, Bindslevs Plads, Silkeborg.
Værker til podier skal indleveres sammen med podie, som passer til værket. Podiet skal bestå af en kasse, som er malet hvid. Hvis dette ikke opfyldes, kommer værket ikke med.

Afhentning af værker

Ikke antagne værker skal afhentes personligt i weekenden 23.-24. november eller mandag den 25. november mellem kl. 11-18 i Medborgerhuset, Bindslevs Plads, Silkeborg.

Antagne værker skal afhentes personligt onsdag den 27. november mellem kl. 18-20 i Medborgerhuset, Bindslevs Plads, Silkeborg.